لیست نمایشگاه‌های استانبول

به روز رسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
نمايشگاه‌های استانبول

کشور استانبول هر ساله نمایشگاه های متعددی را برگزار می کند که این نمایشگاه‌های استانبول با استقبال بسیاری مواجه می شود. در این نمایشگاه ها فرصتی بسیار ویژه برای تجارت و معرفی برند پیش روی کسب و کارها قرار داده می شود. به همین منظور بسیاری از برندهای مختلف از شهرها و کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند. ما در ادامه بهترین و مهم ترین نمایشگاه‌های استانبول را به شما معرفی کرده و تاریخ برگزاری آن را نیز اعلام خواهیم کرد . بنابراین در صورتی که شما در هر یک از زمینه های زیر فعالیت داشته باشید، با شرکت در نمایشگاه‌های استانبول می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

نمایشگاه کفش

نمایشگاه کفش استانبول یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین نمایشگاه‌های استانبول است که در سال 1401 از 11 خرداد تا 14 خرداد برگزار می شود. این نمایشگاه جایگاهی برای نمایش محصولات شرکت های بزرگ تولید کننده انواع کفش است و تمامی ارائه دهندگان از کشورهای مختلف می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. به طور تقریبی این نمایشگاه دارای 450 غرفه است. همراه با تور استانبول از نمایشگاه کفش بازدید نمایید.

نمایشگاه‌های استانبول: نمایشگاه کفش

نمایشگاه فرنچایزینگو نمایندگی

تاریخ برگزاری نمایشگاه فرنچایزینگو نمایندگی در تاریخ 4 آذر تا 7 آذرماه است. این نمایشگاه موقعیتی بسیار عالی را برای نمایندگی ها ایجاد می کند تا برند خود را گسترش دهند. شرکت های بزرگ و کسب و کارها در این نمایشگاه می توانند برند خود را به صورت بین المللی ارائه دهند. در این نمایشگاه بین المللی کشورهای مختلفی از جمله ایتالیا، روسیه، آلمان، ایران و … شرکت می کنند.

نمایشگاه جواهرات و ساعت

نمایشگاه جواهرات و ساعت از محبوب ترین نمایشگاه‌های استانبول می باشد. نمایشگاه طلا و جواهرات ترکیه که در تاریخ 15 مهر تا 18 مهر برگزار می گردد، یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های جواهرات است که در آن برندهای معتبر خودنمایی می کنند. در این نمایشگاه ها جدیدترین مدل های طلا و جواهرات به همراه مواد خام و دستگاه های مرتبط وجود دارد. همچنین در این نمایشگاه بسیاری از برندهای جهانی برای حمایت تولیدکنندگان این صنعت را رشد می دهند.

تور عمان فرصت خوبی برای دیدار از این کشور زیبا و مناظر آن است. جهت رزرو این تور با بهترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نمایشگاه تجهیزات، رستوران و کافه

کافه و رستوران یکی از مکان هایی است که همواره باید از مد روز پیروی کرده و از دستگاه ها و تجهیزات جدید و مدرن استقبال کند. بدین منظور نمایشگاه تجهیزات کافه و رستوران در تاریخ 29 آبان تا 2 آذر برگزار می شود. تمامی محصولات و تجهیزات این نمایشگاه لوکس و مدرن بوده و به استاندارد کافه ها و رستوران ها کمک می کند. نمایشگاه تجهیزات کافه و رستوران استانبول هر ساله با استقبال بسیاری مواجه می شود.

نمایشگاه صنایع و مواد خام تشک

از دیگر مهمترین نمایشگاه‌های استانبول نمایشگاه صنایع و مواد خام تشک است و زمان برگزراری آن 13-17 OCT برابر با 21 تا 25 مهر می باشد.

نمایشگاه صنایع و مواد خام تشک

نمایشگاه لباس عروس و داماد

ترکیه یکی از کشورهایی است که به صنعت مد اهمیت بسیاری می دهد. این کشور دارای طراحانی بسیار مسلط و حرفه ای است و شما می توانید روند مد این کشور را از طریق شرکت در نمایشگاه لباس عروس و داماد که در تاریخ 28 آبان تا 30 آبان برگزار می شود، دنبال کنید. در این نمایشگاه انواع لباس عروس و داماد، لباس های مجلسی، لباس شب و … به نمایش گذاشته می شود. بنابراین طبیعی است که نمایشگاه لباس عروس و داماد استانبول شلوغ ترین نمایشگاه این شهر باشد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بهداشت

این نمایشگاه در تاریخ 26 اسفند تا 28 اسفند در شهر استانبول برگزار می شود. در نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بهداشت استانبول مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی برای عموم به نمایش گذاشته می شود. همچنین بسیاری از تامین کنندگان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و تجارتی بین المللی بین تولیدکنندگان و خریداران شکل خواهد گرفت.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، تور ترکیه را از دست ندهید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

نمایشگاه مبلمان

زمان برگزاری نمایشگاه مبلمان استانبول در تاریخ 5 اسفند تا 10 اسفند است. شما با حضور در این نمایشگاه می توانند با تولیدکنندگان برتر در عرضه مبلمان آشنا شوید و از طرح و مدل های جدید دیدن کنید. نمایشگاه بین المللی مبلمان یکی از محبوب ترین نمایشگاه‌های استانبول است. بنابراین نمایشگاه مبلمان از دیگر نمایشگاه های استانبول است که طرفداران بسیاری دارد.

نمایشگاه صنایع فلزات

زمان برگزاری نمایشگاه صنایع فلزات در شهر استانبول بین 18 تا 21 خرداد می باشد. در این نمایشگاه طیف بسیاری از تجهیزات مخصوص فلزکاری به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه اهمیت بسیاری دارد و شما می توانید ویترینی از وسایل را مشاهده کنید.

در این نمایشگاه بین المللی سه نمایشگاه جوش اوراسیا، عملیات سطحی اوراسیا و فلزکاری اوراسیا گردهم می آیند. این نمایشگاه برای صنایعی که در زمینه فلزکاری، برش و اتصالات، جوشکاری و … فعالیت دارند، بسیار مهم است.

نمایشگاه صنایع فلزات

نمایشگاه صنایع چوب

یکی دیگر از معروف ترین نمایشگاه‌های استانبول، نمایشگاه صنایع چوب می باشد. شما می توانید از تاریخ 30 مهر الی 4 آبان منتظر برگزاری نمایشگاه صنایع چوب باشید. در این نمایشگاه انواع چوب ها با متعلقات موجود در آن به نمایش گذاشته می شود. نمایشگاه صنایع چوب استانبول در بین تولیدکنندگان مبلمان و کابینت سازان علاقه مندان بسیاری دارد.

نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی

برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی استانبول بین 20 تا 23 مهرماه برگزار می گردد. در این نمایشگاه نزدیک به 1200 غرفه محصولات خود را به نمایش می گذارند. بنابراین علاقه مندان به این حوزه می توانند با شرکت در این نمایشگاه انواع صنایع غذایی و بسته بندی را مشاهده کنید.

بهترین نرخ رزرو تور مالزی با امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و لیدر فارسی زبان در لیانا پرواز.

نمایشگاه صنایع پلاستیک

نمایشگاه صنایع پلاستیک استانبول یکی از بزرگ ترین نمایشگاه‌های استانبول است که شما در سال 1401 می توانید 10 آذر تا 13 آذر منتظر آن باشید. این نمایشگاه فرصتی بسیار استثنایی و عالی برای تعامل بین ارائه دهندگان مواد خام و تولیدکنندگان را به وجود می آورد تا بدین طریق محصولات خود را به افراد معرفی کنند. همچنین در این نمایشگاه جدیدترین و بروزترین محصولات وجود دارد و افراد می توانند از آن دیدن کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.