اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی

به روز رسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بالی یک مقصد جذاب برای ایرانیان به شمار می‌رود که با توجه به مسافت طولانی و اختلاف زمانی بالی با ایران، هر چه بیشتر درمورد این جزیره بدانید سفر راحت تر و با برنامه تری خواهید داشت. در این مطلب یک لیست کوتاه از ضروری ترین برنامه‌ها و اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید به راحتی از آن ها در تور بالی استفاده کنید.

این برنامه‌ها برای کاربران اندروید و آیفون در Google App و App Store قابل نصب و کاملا رایگان هستند. همچنین شما میتوانید سیم‌کارت های نسل 4 را به محض ورودتان به فرودگاه، خریداری کنید که برای داشتن یک اینترنت پرسرعت در تمام نقاط کشور و همین طور هنگام استفاده از برنامه‌ها در طول سفرتان این بهترین روش خواهد بود.

جهت اخذ ویزا بالی و اطلاع از مدارک مورد نیاز، انوع ویزای بالی و … وارد صفحه ویزای اندونزی شوید.

Waze نرم‌افزار مسیریابی

یکی از اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی waze می باشد. به بسیاری از برنامه‌هایی که مکان یابی میکنند نمی‌شود اطمینان کرد. با این حال برنامه Waze یک برنامه کاربردی است که اگر در طول سفرتان به بالی مسیر را گم کنید یا بخواهید بدانید دقیقا در چه موقعیتی هستید و یا از چه مسیری باید ادامه راه دهید می‌توانید به برنامه ویز به راحتی اعتماد کنید.

آژانس مسافرتی لیانا پرواز مجری مستقیم تور پاتایا با بهترین قیمت و برترین کیفیت

این برنامه مسیر را برای راننده آسان می‌کند و با اطلاعات دقیقی که در اختیار راننده می‌گذارد، راننده را از ترافیک، تصادف و … با خبر می‌سازد. شما می‌توانید با کمک Waze به راحتی در تور بالی خود بهترین مسیرها را انتخاب و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید و هیچوقت نگران گم شدن در یک کشور خارجی را نداشته باشید.

اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی

Go Jek نرم‌افزار حمل و نقل

این برنامه حمل و نقل و تحویل توسط توسعه دهندگان اندونزی آغاز شده است و به طور گسترده ای مورد استفاده‌ی بیش از 250،000نفر از رانندگان تاکسی و موتور سیکلت قرار گرفته است. شما می توانید خودرو و یا موتور سیکلت را به عنوان تاکسی سفارش دهید GoJek با همکاری شرکت Blue Bird که یک اپراتور تاکسی معتبر در اندونزی است، خدمات خود را گسترش داده و طیف وسیعی از رستوران ها و مغازه ها و خدمات در این اپلیکیشن لیست شده اند. از سفارش از رستوران گرفته تا رزرو وقت برای ماساژ و یا گرفتن تاکسی و موتور، می‌توانید از این اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی استفاده نمایید.

Go Jek نرم‌افزار حمل و نقل

Google Translate نرم‌افزار مترجم

Google Translate بهترین ابزار رایگان جهان برای ترجمه است. اگر نیاز به پرسیدن سوالی داشتید که نمی‌دانستید چطوری باید بپرسید، می‌توانید به راحتی از گوگل ترنسلیت کمک بگیرید. این برنامه را شما می‌توانید حتی به صورت آفلاین هم استفاده کنید. گوگل ترنسلیت یکی از پرطرفدار ترین مترجم های دنیاست که قابلیت پشتیبانی از تمام زبان های دنیا را دارد، از جمله فارسی و اندونزیایی. این مترجم قابلیت این را دارد که حتی به دوربین شما وصل شود و از متنی که روی بیلبورد و یا تابلو رستوران‌ها نوشته شده، عکس بگیرد و آن را به راحتی برای شما ترجمه کند.

نرم افزار مترجم

XE Currency نرم‌افزار تبدیل مبدل ارز

نرم افزار XE Currency یکی دیگر از اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی همراه با تور بالی می باشد. هنگامی که شما نیاز به تغییر نرخ ارز خود دارید، این برنامه می تواند بسیار مفید در پیدا کردن آخرین نرخ های جهانی که در خارج وجود دارد را برای شما فراهم کند. شما می توانید هر ارز را با ارز XE تبدیل کنید تا نرخ موردنظرتان را به شما نشان دهد.

شرکت لیانا پرواز، معتبرترین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران بانکوک با بهره‌گیری از به روزترین فناوری‌ ها

اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی و این برنامه میتواند آخرین جستجو به روزرسانی شما را ذخیره کند و اگر سیگنال داده خود را از دست بدهد، تبدیل آن هنوز هم میتواند کار کند. شما می توانید تنظیمات خود را شخصی سازی کنید، فرکانس به روز رسانی نرخ زنده را تنظیم کنید و حتی هشدار را ایجاد کنید تا به شما اطلاع داده شود.

نرم افزار تبدیل ارز

MSW Surf Forecast نرم‌افزار اطلاعات آب و هوا

شما می‌توانید از این نرم‌افزار که یکی از اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی و قابل اعتماد‎ترین گزارش‌های به روز در سراسر جهان است، با روشن کردن مکان یاب خود از این برنامه استفاده کنید. با پیش بینی هایی که این برنامه انجام می‌دهد شما می‌توانید رتبه های گشت و گذار، اندازه‌های تورم، دوره‌ها و امواج موج، قدرت باد و جهت ها و درجه حرارت را متوجه شوید.

نرم افزار آب و هوا

این نرم‌افزار پیش بینی های طولانی مدت گشت و گذار برای هزاران نقطه در سراسر جهان را فراهم می کند. این نرم افزار یکی از اپلیکیشن های ضروری در سفر به بالی می باشد.

لیانا پرواز برگزار کننده تور عمان با بهترین قیمت و امکانات می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.