معرفی بهترین مراکز خرید کازان

به روز رسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

خرید کردن یکی از موارد مهم در سفر و علی الخصوص در سفرهای خارجی است. قبل از سفر کردن بهتر است با مراکز خرید شهر مقصد آشنا شوید و اطلاعاتی را در مورد آن‌ها به دست آورید. اگر قصد سفر با تور کازان را دارید و از آن دست افرادی هستید که خرید یک بخش مهم در سفر شماست، در ادامه خواندن مطلب بهترین مراکز خرید کازان را از دست ندهید.

مرکز خرید سووار پلازا

یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید کازان، مرکز خرید «سووار پلازا» است. این مرکز خرید یک مجموعه شیک تجاری است که بالغ بر 70 فروشگاه از برندهای بین المللی را در خود جای داده است. برای خرید از این مرکز نباید دغدغه پول داشته باشید چون قیمت‌ها هم مثل خود مرکز نجومی هستند.

مرکز خرید suvar plaza کازان

مجموعه تجاری کورستون

مجموعه بعدی «مجموعه تجاری کورستون» است که یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کازان است. علاوه بر مرکز خرید یک هتل را هم درخود جای داده است. یک فروشگاه که تمام وقت شبانه روز به روی مشتریان باز است و مکان آن در خیابان Nikolaya Ershova می‌باشد.

قدیمی ترین مجموعه دپارتمان استور Tsum می‌باشد که مجموعه کاملی از فروشگاه‌های لباس، لوازم ورزشی، لوازم کودک و سوغاتی‌های مختلف برای مسافران را در خود جای داده است. مکان این مجموعه در خیابان Moskov skaya است. این مرکز از سال 1940 شروع به فعالیت کرده و ساعت کار آن از 9 صبح تا 9 شب می‌باشد و پارکینگ اختصاصی آن یکی از برتری‌های این مکان محسوب می‌شود که خرید از آن را راحت‌تر کرده است.

رزرو اینترنتی تور مالزی با ارائه هتل های متنوع با بهترین قیمت

مرکز خرید Mega

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کازان مرکز خرید Mega است. این مرکز خرید در بین مردم شهر کازان از محبوبیت خاصی برخوردار است و اهالی این شهر و مردم بومی آن جا نیز به وفور از آن خرید می‌کنند و از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خدمت مشتریان می‌باشد.

مرکز خرید Gum

این مرکز جزو بهترین مراکز خرید کازان و مرکز خرید مدرنی است که در شهر کازان به چشم می‌خورد و در 6 طبقه بنا شده و فروشگاه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف از قبیل پوشاک، کیف و کفش، وسایل خانگی، جواهرات، ابزار و تجهیزات الکترونیک و وسایل شخصی را در خود جای داده است.

در این مرکز رستوران‌های متنوعی وجود دارد که انواع غذاهای روسی، تاتاری، چینی، ایتالیایی، فرانسوی، مکزیکی و غذاهای مدیترانه‌ای را به مشتریان عرضه می‌کنند. این مرکز در خیابان Bauman قرار دارد و از 10 صبح تا 10 شب می‌توانید برای خرید و گردش به این مرکز مراجعه کنید. فروشگاه‌هایی را که در بالا معرفی کردیم اجناس را با قیمت بالا به مشتریان عرضه می کنند و هرکسی توان خرید از آن‌ها را ندارد. در ادامه لیانا پرواز قصد دارد مراکز خرید خوب و با کیفیت ولی به صرفه را به شما معرفی کند.

بهترین مراکز خرید کازان: gum

مرکز خرید کولتسو

مرکز خرید کولتسو یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کازان است. این مرکز خرید با دارا بودن بیش از 120 برند بین المللی و قیمت‌های متوسط و قابل قبول می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. در این مرکز هرچیزی که احتیاج داشته باشید از لباس و لوازم آرایش تا لوازم منزل می‌توانید خریداری کنید و بعد از یک خرید لذت بخش از این مجموعه که در مرکز شهر کازان واقع شده در فود کورت آن یک غذای لذیذ محلی نوش جان کنید و همچنین از امکانات تفریحی آن برای سرگرمی خانواده استفاده ببرید.

این مرکز خرید با وسعتی برابر 23 هزار متر مربع و ساخته شده در 5 طبقه و دارا بودن معماری زیبا خود یکی از مهم ترین جاذبه‌های خرید در شهر کازان می‌باشد.

مرکز خرید کولتسو

مرکز خرید Svita Hall

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کازان مرکز خرید Svita Hall hsj. این مرکز خرید به خریدهای خاص مثل لباس هایی که برای میهمانی‌های ویژه و مکان‌های خاص استفاده می‌شود و همچنین لباس‌های مخصوص عروسی اختصاص دارد. اگر قصد خرید برای دوستان مسلمان خود را دارید در این مرکز می‌توانید لوازم مخصوص حجاب و پوشاک مناسب را به عنوان هدیه برای آن‌ها خریداری کنید و اگر طرفدار سنت هستید می‌توانید سوغاتی‌های زیبا با طرح‌های سنتی و بومی را با خود به ارمغان ببرید. این مرکز در سال 1768 تاسیس شده و نامش به معنی حلقه می‌باشد و از ساعت 10 صبح تا 10 شب به مشتریان خود خدماتش را ارائه می‌کند.

ارزان ترین قیمت خرید تور روسیه با امکانات ویژه و پشتیبانی شبانه روزی

خرید ارزان و با کیفیت از بهترین مراکز خرید کازان

در شهر کازان یک کارخانه قدیمی به نام Alfauzovskaya وجود دارد که به یک مرکز خرید و بازارچه هفتگی تبدیل شده و شما در روزهای شنبه می‌توانید سوغاتی‌های خاص، زیورآلات دست ساز و انواع پوشاک را که توسط هنرمندان و صنعت گران جوان و خوش ذوق تهیه شده است را در این مرکز با قیمت مناسب خریداری کنید. جدای از خرید قدم زدن در این بازار یک تجربه جالب و خاطره‌ای خوش را برای شما به همراه خواهد داشت.

سوغاتی‌های کازان

در شهر کازان نباید از امتحان کردن غذاها و دسرهای سنتی تاتاری غافل شد. یکی از مشهورترین دسرهای خوشمزه کازان «چاک چاک» نام دارد که در واقع نوعی شیرینی محلی و ملی در این منطقه به شمار می‌آید که در آن بعد از سرخ کردن خمیری که با روش خاص به دست آمده و ریختن شربت عسل روی آن تبدیل به یک شیرینی خوشمزه و دلچسب می‌شود. ماندگاری این شیرینی تا دو هفته می‌باشد، پس همه‌ی مسافران می‌توانند آن را خریداری کرده و به عنوان سوغاتی برای عزیزانشان هدیه ببرند.

ارزان ترین قیمت رزرو پکیج های تور عمان لحظه آخری با گشت های مهیج

شما می‌توانید سوغاتی‌های کازان را به سهولت در هر سوپرمارکتی پیدا کنید اما بهتر است که از فروشگاه‌های خاص سوغاتی بخرید تا طعم بهتر و کیفیت بالاتری را تجربه کنید. در شهر کازان علاوه بر سوپرمارکت‌های کوچک فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعددی هم وجود دارد که مایحتاج مورد نیاز مردم شهر کازان و مسافران را برآورده می‌کنند. از جمله آن‌ها فروشگاه زنجیره ای Katyk است که در مرکز شهر و مناطق مسکونی قرار دارد و شما می‌توانید انواع خوراکی‌های متنوع و شیرینی‌های خاص تاتاری را در آن پیدا کنید.

یکی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروشگاه Bahetle است که در سراسر کشور پهناور روسیه شعبه دارد و دارای شهرت خوبی می‌باشد. البته محصولات در این فروشگاه با قیمت بالاتری از سایر فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. فروشگاه Bakery Plan No3 یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که شما می‌توانید برای خرید چاک چاک های خوشمزه انتخاب کنید. این فروشگاه در واقع یک قنادی بزرگ است که بهترین و با کیفیت ترین شیرینی‌های سنتی کازان در آن تهیه و به مشتریان عرضه می‌گردد. تازگی و طعم محصولاتش در کازان زبانزد اهالی می‌باشد و مورد تحسین همگان است.

فروشگاه «چاک چاک»، این فروشگاه‌ها که به صورت کوچک‌تری نسبت به بقیه می‌باشند در کل سطح شهر کازان وجود دارند و در واقع محصولات تولید شده در قنادی Bakery Plan No3 را البته با قیمت کمی بالاتر عرضه می‌کنند. در این فروشگاه‌ها انواع شیرینی‌های تاتاری از جمله Talkysh Kaleve را که یک شیرینی هرمی شکل است که با عسل طبیعی درست شده و بافتی شبیه پشمک‌های خودمان را دارد می‌توانید به راحتی تهیه کنید و به عنوان سوغاتی سالم و خوشمزه برای عزیزانتان به ارمغان ببرید.

سوغاتی‌های کازان

سوغاتی‌های سنتی برگرفته از فرهنگ کازان

بیشتر سوغاتی‌های این شهر محصولات سنتی و بومی و لباس‌های خاص محلی مثل کلاه های سنتی زنانه و مردانه، پاپوش‌های سنتی و بوت‌هایی که طرح و نقش‌های سنتی تزیین شده می‌باشد. البته قوری و کاسه و بشقاب با طرح جاذبه‌های مختلف شهر کازان و همچنین تندیس گربه کازان را نباید نادیده گرفت. شما این محصولات را به راحتی می‌توانید از هر فروشگاهی در سطح شهر تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید. اسباب بازی‌های چوبی و سرامیکی هم انتخاب خوبی برای کوچکترهای خانواده است.

مهم‌ترین و مشهورترین خیابان برای تهیه سوغات در شهر کازان خیابان Baumana است. بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فروشگاه‌های شهر در این خیابان قرار دارند البته قیمت محصولات کمی بالاست. برای تهیه سوغاتی‌های با قیمت بهتر سری به خیابان Kremlev skaya بزنید. تنوع فروشگاه‌ها در این خیابان کمی کمتر است اما سوغاتی‌های با قیمت مناسب‌تر را به راحتی می‌توانید پیدا کنید.

با خرید آنلاین تور بالی از سرزمین شگفتی ها دیدن نمایید.

فروشگاه‌هایی که حالت سنتی داشته و فضای کوچکتری نسبت به سایر فروشگاه‌ها دارند را در خیابان Ostrov skogo می‌بینید که در آن‌ها قیمت‌ها باز هم پایین‌تر و خریدها به صرفه و اقتصادی تر هستند. این را در نظر داشته باشید که هر مقدار از کرملین فاصله بگیرید قیمت سوغاتی‌ها هم به صرفه‌تر و مناسب‌تر خواهد بود.

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه خاصی به اشیاء عتیقه دارند بهتر است که به بازار محلی روزهای یکشنبه در خیابان تاتارستان یک سری بزنید. این بازار از صبح زود تا ساعت 4 بعدازظهر در پارک کوچک Tinchurin برگزار می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.