بهترین فصل سفر به کازان

به روز رسانی: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱

با توجه به قرار گیری کشور روسیه در نیم کره شمالی کره زمین و زمستان های طولانی مدت در این مناطق بیشتر افرادی که کازان جزو مقاصد گردشگری آن­ها است برایشان این سوال به وجود می­‌آید بهترین فصل سفر به کازان با توجه به فصل های سال، وقایع طبیعی و نمایشگاه­ ها و مراسماتی که برگزار می ­شود چه زمانی است؟

لیانا پرواز به عنوان نماینده رسمی از سوی گردشگری جمهوریت تاتارستان و برگزارکننده انواع تور روسیه در این مقاله به شما پیشنهاد می‌­دهد که چه زمانی بهترین فصل سفر به کازان بوده و چه خدمات خاصی می‌­توانید در این سفرها دریافت کنید، با ما همراه باشید.

پیش­تر اشاره کردیم که کشور روسیه با توجه به اقلیم خاص و موقعیت جغرافیایی آن در بیشتر ایام سال آب­ وهوای سرد دارد اما این به آن معنی نیست که علاقه­ مندان سفر به کازان نمی­‌توانند از آب و هوای بهاری و تابستانی آن لذت ببرند.

بهترین فصل سفر به کازان

بهاری خوش آب و هوا ولی نه چندان شلوغ

کشور روسیه هم همانند سایر کشورهای دنیا دارای آب و هوای بهاری است. بهار کازان از اوایل ماه مارس (نیمه دوم اسفند) شروع شده و تا اواخر ماه می (نیمه اول خرداد) ادامه خواهد داشت. با توجه به شرایط اقلیمی خاص این کشور تایم دقیق تغییر فصل را نمی توان دقیق مشخص کرد اما در بازه زمانی گفته شده تغییر فصل کازان به یقین مشخص است و نمایان آن است که زمین در این منطقه دوباره زنده شده و پوشش گیاهی آن با شکوفه­ های سبز و قرمز تزئین شده و رطوبتی دلپذیر در هوا می ­پیچد.

اطلاع از شرایط و مراحل دریافت ویزای روسیه برای ایرانیان

شروع بهار کازان و وجود هوایی نسبتا خنک در بازه زمانی عید نوروز ایرانیان شاید نظر آن­ها را برای سفر به کازان بتواند جلب کند. اما بهار کازان همیشه خلوت بوده است! شاید دلیل آن را بتوان اینگونه تعبیر کرد که ایرانیان بعد از سپری کردن 3 ماه فصل سرما در کشور خودمان ترجیح دهند به یک منطقه با آب و هوای گرم و معتدل سفر داشته باشند.

اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر خواهان سفر با تور کازان در زمان خلوتی و هزینه سفر پایین هستید بهار کازان را از دست ندهید. یکی از شهرهایی که می­تواند ضمن سرگرمی های متنوع و آب و هوای خوب بهاری و از همه مهم­ تر هزینه سفر پایین شما را ارضا کند شهر کازان روسیه است.

کازان روسیه به واسطه قرار گرفتن در کنار رودخانه ولگا و وجود 8000 کانال آب ریز و کافی شاپ های متنوع در این شهر یک بهار رمانتیک و دلپذیر را برای شما می­سازد. و اما می­رسیم به بهترین فصل سفر به کازان از نظر اکثریت گردشگران یعنی فصل تابستان.

با رزرو تور مالدیو ارزان از دیدن سرزمین جزیره‌ های آرام لذت ببرید.

تابستان کازان

کشور روسیه هم از این قضیه مستثنی نیست. شهرهایی چون مسکو، سنت پترزبورگ، سارانسک، سوچی و کازان بهترین مقاصد برای علاقه مندان سفر به روسیه در فصل تابستان می­ باشد. سنت پتربورگ شهری است که با قدم زدن در آن عاشق می ­شوید، شهری با تاریخ و قدمتی هزارساله که به بدو ورود به آن ساختمان­ هایی را خواهید دید که بیشتر آن­ها زمانی کاخ بوده اند و با گذشت زمان تغییر کاربری داده اند.

تابستان کازان تا اواخر ماه آگوست (اواسط شهریور ماه) ادامه خواهد داشت. از نکات مثبت سفر در فصل تابستان می­توان به آب و هوای خوب و معتدل و شهرهایی زنده و سرحال اشاره کرد و در مقابل شلوغ بودن آن و هزینه های سفر بالا از نکات منفی آن در بهترین فصل سفر به کازان خواهد بود.

تابستان روسیه

پاییز کازان

بدون شک نمی­توان از پاییز کازان گذشت. بهترین فصل سفر به کازان، فصلی که سمفونی رنگ را با خود به ارمقان خواهد آورد. آب و هوای نه سرد نه گرم می­تواند یاداور دوباره فصل بهار باشد. گویا کازان 2 فصل بهار در سال دارد . خبر خوب این است که در این فصل دوباره هزینه­ های سفر کاهش پیدا میکند و شرایط دوباره یک سفر هیجان انگیز در تور کازان را به وجود می ­آورد. متاسفانه بازه پاییز اینقدر کوتاه است که با دنبال کردن دقیق شرایط اقلیمی این کشور می­توان آن را پیش بینی کرد.

ارزانترین قیمت رزرو تور سریلانکا لحظه آخری با خدمات لوکس تور ویژه ماه عسل

زمستان کازان

و اما می رسیم به اصلی ­ترین و بهترین فصل سفر به کازان یعنی فصل زمستان که تمامی گردشگران، کازان را با این عنوان می ­شناسند. مردم این کشور به این شرایط جوی عادت کرده ­اند و بصورت کاملا هوشمندانه شهر را برای گردشگرانی آماده می ­سازند که می­خواهند از تفریحات زمستانه چون اسکی در تور کازان استفاده کنند. اما این تمام ماجرای بهترین فصل سفر به کازان نیست پیش تر به آن اشاره کردیم که شهر کازان روسیه در کنار رودخانه ولگا قرار گرفته است.

پاییز در روسیه

در این فصل سطح رودخانه با توجه به شرایط جوی یخ می­زند. جالب است بدانید که حتی قطر یخ در اواسط زمستان به 20 سانتی متر خواهد رسید و تفریحات زیادی از اسکی با سگ های هاسکی یا گوزن روی یخ گرفته تا ماهی گیری از رودخانه یخی که میتواند برای تمامی گردشگران یک ماجراجویی اعجاب انگیز و البته تفریحی ایجاد کند.

اگر قصد سفر به کشور اندوزی را دارید ما تور بالی را به شما معرفی می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۸ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.