معرفی بهترین هتل های جزایر قناری

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

جزایر قناری مجموعه‌ای از بکر‌ترین جزیره‌ها در اسپانیا هستند و به دلیل ساحلی و بکر بودن این جزیره‌ها انتخاب هتل بسیار مهم است. در ادامه به معرفی 5 مورد از بهترین هتل های جزایر قناری می‌پردازیم. اگر دوست دارید در بهترین اوقات فراقات خود را سپری کنید، ما سفر به جزایر قناری با تور اسپانیا را به شما پیشنهاد می کنیم.

1- ال هتلیتو (El Hotelito)

یکی از بهترین هتل های جزایر قناری هتل ال هتلیتو است. El hotelito(ال هتلیتو) در سانتا کروز د لا پالما واقع شده‌است و دارای یک سالن مشترک, امکانات ورزشی آبی, زمین تنیس و اینترنت پر سرعت رایگان در سراسر هتل است. میهمانان در El hotelito می‌توانند از فعالیت‌هایی در داخل و اطراف سانتا کروز دلا پالما مانند غواصی و دوچرخه سواری لذت ببرند.

برای آشنایی با جاذبه های جزایر قناری و بازدید از آن ها در طول سفر خود وارد صفحه “جاذبه های جزایر قناری” شوید.

Puerto naos (ساحل پرتو نااوس) با هتل 37 کیلومتر فاصله دارد در حالی که Los lianos de aridane به اندازه 31 کیلومتر فاصله دارد. ویژگی‌های این هتل اینترنت پر سرعت رایگان, پارکینگ اختصاصی و ورزش‌های آبی می‌باشد.

بهترین هتل های جزایر قناری: El hotelito canary island

2-هتل پالم اوسیس ماسپالوماس (Palm Oasis Maspalomas)

هتل پالم اوسیس ماسپالوماس از دیگر بهترین هتل های جزایر قناری است. این هتل واقع در یک منطقه آرام و در باغ‌های گرمسیری، منظره‌ای از ماسپالوماس یا اقیانوس اطلس را ارائه می‌دهد. با گرم شدن هوا استخرهای رو باز, آبشارها, وانهای گرم و سرسره ها شروع به ارائه خدمات می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور مالزی و هزینه های آن، می توانید با شماره های درج شده در سایت لیانا پرواز تماس بگیرید.

این هتل فقط 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد که شاتل رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد. زمین‌های گلف Meloneras و Maspaloma هر دو در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار دارند. ویژگی‌های این هتل دو استخر, اینترنت پر سرعت رایگان, پارکینگ اختصاصی, ترانسفر رایگان به فرودگاه و بار است.

palm osis hotel canary island

3- هتل آتلانتیک هالیدی Atlantic Holiday Hotel

از دیگر بهترین هتل های جزایر قناری هتل آتلانتیک هالیدی است. این هتل واقع در تنریف است و تنها 15 متر از دریا فاصله دارد، آپارتمان‌های این هتل دارای بالکن هستند. هتل Atlantic دارای 2 استخر است که در زمستان‌ها آب این استخر‌ها گرم و مناسب برای استفاده می‌شوند. کودکان می‌توانند از یکی از این استخر‌ها و یک زمین بازی که برای آنها در نظر گرفته شده است لذت ببرند. همچنین هتل دارای زمین تنیس و تنیس روی میز است که با پرداخت هزینه اضافه می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بیشتر بدانید: چگونه ویزای اسپانیا را بگیریم؟

ساحل Callao salvaje تنها 100 متر با هتل فاصله دارد. Playa de las Americas و Los cristianos که به خاطر مراکز خرید و زندگی شبانه و پر جنب و جوش و معروف هستند در 14 کیلومتری این هتل قرار دارند. ویژگی‌های این هتل دو استخر, اینترنت پر سرعت رایگان, رستوران , باشگاه بدنسازی و بار است.

Atlantic holiday hotel canary island

4- هتل آدرین Adrian Hotels Roca Nivaria

هتل آدرین از دیگر بهترین هتل های جزایر قناری است. این هتل 5 ستاره لوکس در Costa adeje واقع شده‌است و مشرف به ساحل Playa paraiso است و به اصطلاح ساحل اختصاصی دارد. این هتل دارای یک منطقه آبگرم و یک استخر بی‌نهایت که در زمستان‌ها آب گرم دارد و دارای مناظر خیره کننده از اقیانوس اطلس است.

در صورتی که می‌خواهید راهنمای جامع هزینه های سفر به جزایر قناری را مطالعه فرمایید، وارد صفحه “هزینه‌های سفر به جزایر قناری” شوید.

این هتل دارای زمین‌های تنیس و سالن‌های شطرنج است که برای مسافران بسیار سر گرم کننده هستند. ویژگی‌های این هتل 3 استخر, اینترنت پر سرعت رایگان, ساحل اختصاصی و بار است.

Roca Nivaria Gran Hotel canary island

5- هتل مدیترانین پالاس Mediterranean Palace Hotel Canary Island

هتل مدیترانین پالاس یک پیشنهاد بسیار ویژه و استثنائی برای آن دسته از مهمانان سخت گیر و مشکل پسندمان است که به کوچکترین جزئیات نیز حساس هستند، پیشنهادی ویژه که رد کردنش به هیچ وجه آسان نخواهد بود. این هتل یکی از بهترین هتل های جزایر قناری است و این هتل بسیار لوکس، خوش ساخت و 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر برای گذراندن یک تعطیلات عالی به همراه یک خرید تمام عیار قرار دارد. هتل مدیترانین به داشتن استخرهایی رویایی و کارکنانی بسیار خوش برخورد و خبره مشهور است و امتیاز بسیار بالایی را نیز از سوی مهمانان به خود اختصاص داده است.

برای آگاهی از قیمت مناسب ترین تور تایلند، می توانید با کارشناسان لیانا پرواز تماس بگیرید.

این هتل شیک دارای امکانات رفاهی سطح جهانی نظیر بالکن آفتاب گیر، سالن اسپا و بدنسازی مجهز و مدرن، زمین دوچرخه سواری، مرکز تجاری، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان است. کارکنان به صورت تمام وقت و با 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی در اختیار شما عزیزان خواهند بود.

حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. تمامی اتاق‌ها در نهایت زیبایی و آراستگی قرار دارند و با امکاناتی نظیر تهویه مناسب، تلویزیون ماهواره‌ای، دکوراسیونی بی نظیر با رنگ‌های آبی و سفید به همراه حمام اختصاصی با امکانات، اقامتی رویایی و راحت را برای شما خواهند ساخت. هتل مدیترانین پالاس در 14.9 کیلومتری فرودگاه تنریف قرار دارد.

Mediterranean Palace Hotel Canary Island
2.4/5 - (25 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.