بهترین هتل های بالی

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تقریبا در اکثر مناطق بهترین هتل های بالی و مهمان پذیرهای بینظیر محلی وجود دارد اما بسته به نوع خدمات ارائه شده، مناسب سفرهای گروهی، خانوادگی، مجردی و ماه عسل است. ولی در مجموع جنوب و غرب بالی بهترین مناطق برای گردشگری هستند زیرا بخش عمده‌ای از خدمات گردشگری در این مناطق وجود دارند. هتل‌های بالی ارزان‌تر در منطقه کوتا و گرانقیمت‌تر در مناطق سمینیاک و اوبود وجود دارند. در ادامه بهترین مناطق بالی را به همراه لوکس‌ترین و ارزانترین هتل‌ها و اقامت گاه‌ها معرفی می‌کنیم.

برای سفر به بالی، بدون دغدغه رزرو هتل و بلیط، انتخاب تور بالی لیانا پرواز بهترین گزینه محسوب می شود. هتل‌های بالی، اتاق‌هایی پاکیزه و مرتب، با دکوراسیون عالی هستند، که از فضایی راحت، خودمانی و مجهز تشکیل شده‌اند و اغلب استخر دارند. حتی شیک‌ترین هتل‌ها در بالی هم آنقدر که فکر می‌کنید گران نیستند. اگر قصد دارید برای اقامت بیشتر در بالی طبق بودجه‌تان تخفیف بگیرید، اقامت در هتل‌ها، بهترین راه‌ است. مخصوصا زمانی که هتل‌های به این خوبی برای کوله گرد‌ها در بالی تدارک دیده شده است. با بهترین هتل های بالی آشنا شوید.

بهترین هتل های بالی در منطقه Seminyak /Legian

مکان‌های عالی برای خرید، بازدید از کافه‌ها و رفتن به مجلل ترین فروشگاه‌ها و کلوب‌ها در اینجاست. در حالی که سمینیاک پیشرفته‌تر و مجلل‌تر است، لجیان از محیط سنتی و ساده‌تری برخوردار است.

هتل 4 ستاره بالی

درست در قلب سمینیاک (جالان لاکسمانا) و نزدیک به همه امکانات قرار دارد. موقعیت مکانی عالی و امکانات شگفت انگیز مانند استخر بی نهایت در پشت بام مناسب برای استراحت در انتهای روز است.

بهترین هتل های بالی

هتل 3 ستاره Bidadari Seminyak

این هتل با دکورهای زیبا و مدرن و گرمسیری و قیمت مناسب و به صرفه با بودجه‌های متوسط در منطقه‌ای آرام‌ در سمینیاک واقع شده است.

هتل BidadariVilla

هتل های بالی در منطقه کوتا

کوتا به خاطرنزدیکی به ساحل و انجام ورزش‌های ساحلی و رستوران‌ها و تفریحات شبانه بسیار شناخته شده است. تعداد زیادی فروشنده، مکان‌هایی برای ماساژ، غرفه‌های بازار که به فروش لباس‌های ساحلی، اشیا عتیقه و سوغاتی می‌پردازند.

برای سفر به جزیره بالی ابتدا باید در سایت سفارت اندونزی، درخواست ویزای بالی را ثبت نمایید.

هتل 3 ستاره Asana Agung Putra

این هتل در فاصله 200 مایلی ساحل کوتا با بودجه معمولی به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی در تمام فعالیت‌های تفریحی شرکت کنید. همچنین در نزدیکی مغازه‌ها، بازارها، رستوران‌ها و کلوب‌های شبانه قرار دارد.

هتل Asuna Agung Putra بالی

هتل 5 ستاره شراتون

این هتل زیبا از بهترین هتل های بالی بوده و اتاق هایی را برای اقامت فراهم می‌کند که به باشکوه ترین منظره ساحل دسترسی دارید. استخر بی نهایت زیبا و مجاورت با مرکز خرید در ساحل از دیگر امکانات این هتل است.

هتل Sheraton بالی

بهترین هتل های بالی در منطقه نوسا دوا Nusa Dua

قایق‌های کف شیشه‌ای، ماهیگیری، بادبادک بازی، غواصی و شنا فقط برخی از فعالیت‌های آبی موجود در تور بالی هستند. ماجراجویان می‌توانند با موج عظیمی از زیبایی‌های طبیعت در نوسا دوا اقدام به ورزش کنند. جدا از طبیعت مردم برای استراحتگاه‌‌های ساحلی 5 ستاره‌ای که گرانقیمت هستند نیز به این مکان می‌آیند.

برای اطلاع از خدمات لوکس تور عمان با کارشناسان ما در لیانا پرواز تماس بگیرید.

هتل 3 ستاره Santika Siligita

این هتل امکانات بسیار خوبی را با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می‌دهد. این هتل زرق و برق و جذابیت نوسا دوا را با مهمان نوازی قدیمی اندونزیایی ترکیب می‌کند. بنابراین از بهترین هتل های بالی با طراحی مدرن و سنتی لذت می‌برید.

هتل Santika siligita بالی

هتل 4 ستاره The Laguna Resort

یک هتل فوق العاده زیبا واقع در ساحل است با یک ساحل طولانی پوشیده از ماسه‌های سفید و آبهای فیروزه‌ای درخشان.

The Laguna resot بالی

هتل5 ستاره Resort St. Regis Bali

این تفرجگاه 5 ستاره تقریباً با آب احاطه شده است. می‌توانید لذت خوردن صبحانه‌ای را در این سوئیت که روی تالاب آبی به اندازه نصف یک زمین فوتبال قرار دارد تجربه کنید.

هتل St. Regis بالی

هتل های بالی در مناطق Uluwatu / Ungasan /Jimbaran

بازدید از معبد، دریا و غارهای سولوبان، داشتن هتل‌های فوق العاده لوکس برروی صخره های بلند در الوواتو طرفدار دارد و بهترین غذاها در رستوران های دریایی جیمباران سرو می‌شود.

اگر قصد سفر به کشور تایلند را دارید، در صفحه تور تایلند شرایط رزرو و قیمت های آن را مطالعه نمایید.

هتل 3 ستاره La Joya II

فاصله هتل از مرکز خرید پدی به اندازه 5 دقیقه پیاده روی و 16 دقیقه پیاده روی از ساحل Klapa New Kuta است و 20 دقیقه پیاده تا مرکز گلف جدید کوتا فاصله دارد. همچنین فعالیت‌های تفریحی در اطراف هتل خواهد بود. تعداد زیادی از ویلاها و خانه‌های ییلاقی نیز در اطراف همراه با مناظر زیبا وجود دارد.

La Joya Biu Biu بالی

هتل 5 ستاره The Edge Bali Villa

خدمات شخصی خوب توسط خدمه داخلی و منظره‌ای خیره کننده از اقیانوس هند فقط برخی از مواردی است که همراه با اقامت در یکی از بهترین هتل های بالی تجربه می‌کنید. این هتل برای برگزاری مراسم عروسی یا گذراندن ماه عسل مکان مناسبی است.

The edge Bali Villa

هتل های بالی در منطقه سانور

سانور از محیط سنتی برخوردار است و بسیار آرامتر از کوتا است و دارای بهترین هتل های بالی می باشد.

هتل 4 ستاره Prama Sanur

هتل پراما سانور در ساحل بالی شامل یک رستوران به نام Tirta r کنار استخر است که می‌توانید غذا بخورید و از منظره کنار ساحل لذت ببرید. اگر نمی‌دانید که بچه هایتان را کجا ببرید از امکانات هتل و یک پارک آبی که در این هتل وجود دارد برای سرگرمی بچه‌ها می‌توان استفاده کرد.

Prama Sanur بالی

هتل5 ستاره Maya Sanur

این هتل یک اقامت عالی در یک ملک ساحلی لوکس همراه با حوضچه‌های آب گرم، اتاق‌های مناسب و اینترنت پرسرعت و همچنین بسیاری از امکانات و فعالیت‌های دیگر را برای لذت بردن در یکی از بهترین هتل های بالی به شما ارائه می‌دهد.

Maya Sanur بالی

منطقه شمال کوتا (Canggu / Tabanan)

یکی دیگر از مکان‌های تفریحی و سرگرم کننده خانوادگی در بالی بازدید از معبد Tanah Lot و گشت و گذار یا سوارکاری در ساحل یا مزارع برنج و دهکده‌های کوچک، تفریح در آب با Splash Waterparkدر شمال کوتا است.

آیا می دانستید تور مالزی بعد از تور بالی یکی از تورهای خارجی پرطرفدار در ایران است؟

هتل 3 ستاره ساحل FRii Bali Echo

اگرچه این هتل دارای 3 ستاره می‌باشد اما مطمئن باشید اقامتگاه بسیار مناسبی است و تنها چند دقیقه با نقاط خوب گشت و گذار و ساحل Batu Bolong فاصله دارد.

FRii Bali Echo بالی

هتل4ستاره Kirana

کرانا چند دقیقه با ساحل فاصله دارد و با داشتن بسیاری از امکانات در ساحل و کافه‌ها محل خوبی برای استراحت شماست.

Hotel Kirana Bali

هتل 5 ستاره Tugu Bali

در هتل توگو با دکوراسیون قومی و قبیله‌ای از جمله حکاکی‌های سنتی بالیایی و مبلمان چوبی، زندگی اهالی بالی قدیم را تجربه خواهید کرد. حتی دسترسی مستقیم به ساحل هم وجود دارد و یکی از بهترین هتل های بالی در میان گردشگران است.

Hotel Tugu بالی

بالی مرکزی Ubud/Gianyar

اگر اهل طبیعت باشید تپه‌ها و جنگل‌های سرسبز و مزارع وسیع برنج وجود دارد که برای افراد ماجراجو با علاقه وافر به فرهنگ و هنر جیانیار و اوبود مکانی شگفت انگیز است. بخاطر وجود گالری‌های هنری و مراکز یوگا در هر گوشه، سفر به اوبود سفری روحانی و فرهنگی است.

رزرو آنلاین بلیط هواپیمای مالزی در سایت لیانا پرواز

خانه‌های ییلاقی 3 ستاره Bliss Bungalow Ubud

ویلاهای چوبی که با نمایی از مزارع برنج و باغ‌های بسیار زیبا برای قدم زدن در آن کامل شده‌ است و دسترسی به بهترین و ارزانترین حوضچه‌های آب گرم از ویژگی‌های این خانه‌های ییلاقی و بهترین هتل های بالی است.

Bliss Ubud Villa

ویلا 4 ستاره Villa Awang Awang

ویلا Awang Awang یک ویلا در دل جنگل، بسیار دوستانه و سازگار با محیط زیست که محیطی فوق العاده را برای عکس‌های یادگاری فراهم می‌کند.

Awang Awang Villa

منطقه Amed کشفی جذاب از بالی قدیم

یکی از جدیدترین مناطق روستایی بالی است که برای گردشگری ساخته شده است. جذابیت روستاهای عجیب و غریب این منطقه این است که نسبتاً دست نخورده باقی مانده است.

اقامتگاه 3 ستاره Shooting Star Homestay

این اقامتگاه درست در ساحل واقع شده و برای کسانی که می‌خواهند استراحت کنند و به راحتی به تفریحات آبی بپردازند مناسب است. اتاق‌ها تمیز و مجهز به تهویه مطبوع هستند.

Shooting Star Homestay

ویلا 2ستاره The Griya Villas And Spa

ویلاها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انگار با مناظر اطراف ترکیب شده‌اند، همانند هماهنگی بین منظره اقیانوس و کوه. همچنین همه ویلاها دارای استخر اختصاصی که مشرف به خلیج زیبای لیپه است هستند.

منطقه شرق بالی کاندیداسا

با داشتن مزارع طبقاتی برنج در داخل روستا، مناطق غواصی در اطراف ساحل و ورزش‌های آبی در شرق بالی هنوز هم بدون هیاهوی زیاد و شلوغی از جمعیت با ماجراجویی سرگرم می‌شوند.

اقامتگاه 4 ستاره The Nirwana Resort & Spa

در نیروانا یک رستوران وجود دارد که در کنار استخر به بی نهایت خیره می‌شوید و از تماشای ابرهای موج دار لذت می‌برید.

The Nirwana Resort بالی

بهترین هتل های بالی در منطقه غرب بالی/ شمال بالی لووینا

لووینا مقصد شن‌های سیاه و تماشای دلفین هاست.

مسافرخانه 3 ستاره ویلایی Agung

نکته خوب در مورد ویلا آگونگ، پرسنل این مسافرخانه است. در صورت احساس راحتی می‌توانید از آنها در مورد فعالیتهای تفریحی مشاوره بخواهید.

Villa Agung Beach بالی

هتل تانایا بالی

نمای جذاب هتل تانایا در قلب کوتا به راحتی قابل مشاهده است. مکان این هتل برای توریست‌هایی که قصد دارند از همه چیز لذت ببرند کاملا استراتژیک است. اتاق‌های پذیرایی مجلل، غذاهای محلی خیابانی، بوتیک‌های بزرگ، بازارهای سنتی، آموزش موج‌سواری و از همه مهم‌تر، تماشای غروب‌های زیبا و خوش‌گذرانی در کنار ساحل، با وجود موقعیت عالی، دکوراسیون داخلی مدرن و خودمانی و امکانات فراوانی چون اینترنت، کتابخانه، کافه و فرودگاه، تانایا انتخابی عالی برای کوله‌گردان محسوب می‌شود.

هتل تانایا بالی

هتل ام- بوتیک

طراحی شیک و باسلیقه هتل، حس لوکس بودن به این مکان می‌دهد، طراحی فریبنده این هتل به همراه حس زمینی که به انسان می‌بخشد حتی کپسول‌های خواب را هم برای مسافران راحت و دلپذیر کرده است. این هتل، تمام امکانات و خدمات ضروری را برای یک زندگی آسان اما مدرن، از خدمات رختشوی‌خانه تا اینترنت پرسرعت و استخر شنا، تدارک دیده است.

هتل ام - بوتیک بالی

هتل نان و مربا Bread And Jam Hostle

در هتل نان و مربا، بودجه با سبک هتل تطابق دارد. سبک هتل مشابه بوتیک‌های شیک و فشن بوده و بسیار راحت است. اتاق‌های سفید رنگ، همراه با تخت‌های خوابگاهی بسیار مرغوب و فیروزه‌رنگ که منظره‌ای آرامش‌بخش را ایجاد کرده و با حال و هوای استوایی جزیره کاملا جور در می‌آید. این هتل در مرکز شهر کوتا قرار گرفته است.

رزرو تور کازان روسیه با پرواز مستقیم از تهران با گلچینی از بهترین هتل های روسیه

میهمانان می‌توانند با لحظاتی دورتر بودن از فضای شلوغ جزیره و اقامت در این هتل، از لحظات آرامی که دارند لذت ببرند. هتل نان و مربا همه احتیاجات کوله‌گردان را فراهم می‌کند. در این هتل، خوابگاه‌های 11 تخت خوابه مختلط، خوابگاه‌های 10 تخت خوابه زنانه و 8 عدد کپسول خواب، اتاق‌های خانوادگی 4 تخت خوابه و اتاق‌های خصوصی 2 تخت خوابه برای مسافران تعبیه شده است.

هتل نان و مربا بالی

هتل کاستا بالی

طراحی روستایی و دنج این هتل با ترکیب رنگ‌های آبی و سفید و فضایی آرام همراه با سرسبزی مناطق استوایی، استخر‌های فراوان و نیمکت‌های مرغوب. شکل گرفته است. هتل کاستا تقریبا هر چیزی را که تصور کنید، برای لحظاتی دوری از عجایب جزیره، دارد و شاید آنچه که بیشتر از جو زیبای هتل کاستا خودنمایی می‌کند، فلسفه این هتل باشد.

یعنی اصول ساخت این هتل از طبیعت‌گردی گرفته شده است. برای طراحی ساختمان هتل کاستا، از خانه‌های کلنگی قدیمی استفاده شده است، ترکیب طراحی فضا و منظره این هتل، مکانی آرامش‌بخش و دلنواز ایجاد کرده است. هتل کاستا در سمینیاک و تقریبا نزدیک به انجمن‌های کازینو و بارها و کلاب‌های امروزی قرار گرفته است، اما به اندازه کافی برای گذران روز در یک بهشت زیبا، آرام و خلوت است.

هتل کاستا بالی

هتل مزرعه بالی

این هتل در قسمت جنوبی شهر ساحلی کانگو قرار گرفته است. هتل فارم به مهمانانش سبک واقعی زندگی در بالی را ارائه می‌دهد. این هتل در بین شالیزار‌های برنج و باغ‌های استوایی قرار گرفته است. فضای اطراف هتل، قسمت داخلی، امکانات و فعالیت‌هایی از قبیل جلسات یوگا و پرش از روی صخره، توقف‌گاهی تمام عیار و متوازن ایجاد کرده که بین طبیعت و یک زندگی مرفه، واقع شده است.

رزرو تور بانکوک با رقابتی ترین قیمت با راهنمای فارسی زبان و پشتیبانی

موقعیت استراتژیک هتل فارم، این هتل را در همسایگی معروف‌ترین نقاط کانگو قرارداده است. از امکانات هتل مزرعه می‌توان به رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، بارهای هنگام غروب خورشید، و سواحل مجهز به امکانات موج‌سواری اشاره کرد.

هتل مزرعه بالی

هتل کایون بالی

هتل کایون در همسایگی کوتا قرار گرفته و خنک‌تر است. هتل کایون از امکاناتی مثل بارهای هیجان‌آور، مغاره‌ها، رستوران‌ها، و منظره رو به ساحل و …برخوردار است. هتل کایون طراحی بسیار عالی و امکاناتی مدرن دارد.

رنج وسیعی از اتاق‌ها متناسب با احتیاجات و بودجه شما از خوابگاه‌های 16 تخت خوابه گرفته تا اتاق‌های خصوصی در این هتل وجود دارند. مهمان‌های زن هم می‌توانند خابگاه‌های 10 تخت خوابه مخصوص به بانوان را برای خود انتخاب کنند. جدیدترین هتل تاسیس شده در کایون، داون تاون نام دارد و در همسایگی لگیان قرار گرفته است.

هتل کایون ریزورت جنگل بالی

هتل InDaLodge بالی

این هتل در قلب ابود، پایتخت فرهنگ و هنر بالی قرار گرفته است که با تخصیص بودجه برای اقامت در این هتل، می‌توانید از محیطی آرام به دور از اماکن گیج‌کننده توریستی در بالی، بهره‌مند شوند. می‌توانید در استخرهای بسیار عالی این هتل مشغول شنا شوید یا با لم دادن بر روی مبل‌های رنگارنگ «بین ‌بگ» و در حالی که با دیگر مسافران مشغول گپ و گفت هستید با آب‌جویی که در دستتان دارید از چشم‌انداز بی‌نظیر و فوق‌العاده در شالیزار‌ها بهره‌مند شوید.

خرید بلیط هواپیما تهران پاتایا چارتر و سیستمی با امکان استرداد وجه

ساختمان هتل که مکانی آرام و زمینی است در مجاورت کامپوهان ریج معروف قرار گرفته است. بنابراین مسافران می‌توانند لحظه‌ای آرام را به دور از ماجراجویی‌های سفر، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری و سیاحت در این معابد، تجربه کنند.

هتل ایندالو بالی

هتل Lay Day Surf بالی

این هتل همان طور که از نامش پیداست مکانی برای خوشگذرانی و استراحت است. این هتل با فضای متنوعی که دارد، مکانی عالی برای خنک شدن است که می‌توانید با بطری آب جو در دست، همانند پارتی‌های شبانه با سایر موج سواران خوش بگذرانید. علاوه بر این، مسافران می‌توانند در فضایی دنج بر روی مبل‌های کنار استخر و در بارهایی که در بین امواج فاتح و معتاد کننده کانگو قرار دارد، روز خود را بگذرانند.

هتل Lay Day Surf بالی

حرف آخر…

قیمت و رزرو بهترین هتل های بالی در تاریخ های مختلف متفاوت است برای همین تعداد بسیاری وب سایت که مربوط به خود هتل ها یا آژانس‌های مسافرتی آنلاین هستند این امکان را برای شما فراهم نموده‌اند.

اما آژانس مسافرتی لیانا پرواز با تجربه‌ای طولانی در زمینه تورهای بالی می‌تواند شما را در انتخاب و رزرو هتل مناسب در تور بالی همراهی کند. برای این منظور تنها کافی است با کارشناسان ما به شماره 41187 تماس حاصل نمایید.فصل های اوج قیمت در بالی شامل ژوئن/ ژوئیه/ اوت است. از طرف دیگر، فصل های خارج از اوج بین اواخر آوریل تا مه و سپتامبر تا نوامبر است.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.