با پارک انگری بردز پورتوریکو آشنا شوید

به روز رسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
پارک انگری بردز


پارک انگری بردز یا پارک پرندگان عصبانی (Angry birds activity park) در قلب لاس پالماس اسپانیا قرار دارد. این پارک چند میلیون یورویی درست در کنار ایستگاه اصلی اتوبوس در منطقه پورتوریکو که قبلا یک زمین تنیس بود، واقع شده است. پارک پرندگان عصبانی اسپانیا، تنها پارک از این نوع در اروپاست و حدود 5.600 متر مربع مساحت دارد. شما می توانید با رزرو تور اسپانیا از این پارک زیبا دیدن نمایید.

جذابیت و خاص بودن پارک پرندگان عصبانی باعث شده است هر ساله حدود 100 هزار گردشگر و مسافر را به خود جذب کند. یک شرکت نو‌آوری و طراحی فنلاندی به نام Lappest (لاپست) همراه با Rovio entertainment به منظور ایجاد این پارک خاص و جذاب همکاری کردند . پارک Angry bird activity برای اولین بار در تاریخ در 31 اکتبر 2013 افتتاح شد.

پارک انگری بردز

جاذبه‌های پارک انگری بردز

طراحی و ساخت پارک به صورتی است که هم برای خانواده ها مناسب است و هم برای جوانان. محیط رنگا‌رنگ و امن این پارک برای زمانی که شما می‌خواهید مکانی متفاوت از استخر و دریا داشته باشید پیشنهاد می شود، بنابراین اگر به دنبال انجام فعالیت های جالبی در پورتوریکو‌ی جزایر قناری هستید، این پارک می‌تواند بهترین گزینه باشد. همچنین به شما کمک می‌کند که فرزندان خود را سر‌گرم کرده و کاری کنید که از سفر خود لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: جاذبه های جزایر قناری

یک سیستم خنک کننده بسیار قوی در این پارک تعبیه شده که قابلیت خنک کردن کل محیط را در مواقعی که تابستان است و هوا بسیار گرم، دارد. فعالیت‌های پارک شامل فوتبال، یک دیوار کوه نوردی، اسکوتر، مینی گلف، یک تخته پرش تپه‌ای بزرگ و تعداد زیادی از فعالیت‌هایی می شود که کودکان و بزرگسالان را تشویق به همکاری و انجام چالش‌های مختلف می‌کند.

شما می‌توانید مناسبت‌ها و رویدا‌دهای مختلف خود مانند تولد، مراسم هالووین و کریسمس را در اینجا جشن بگیرید. تنها سینمای 10 بعدی نیز در این پارک واقع شده و همچنین یک فروشگاه که در آن کالا‌هایی جالب با تم Angry bird (مانند تی شرت, کیف و کاپشن) پیدا می‌شود هم وجود دارد.

جاذبه های پارک انگری بردز

هزینه‌های پارک انگری بردز

تنها با یک بار خرید بلیط ورودی می‌توانید هر تعداد که خواستید از پارک خارج شوید و دوباره به پارک برگردید. نرخ بلیط برای افراد 14 سال به بالا هر نفر 12 یورو، کودکان 5 تا 13 سال هر نفر 16 یورو، کودکان 3 تا 4 سال هر نفر 8 یورو و کودکان 0 تا 2 سال به صورت رایگان می باشد . ساکنین و افراد بومی که در اسپانیا زندگی می‌کنند و ساکن آنجا هستند، شامل تخفیفات ویژه‌ای می‌شوند.

خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما مالزی و صرفه جویی در هزینه و زمان

نحوه رفتن به پارک Angry Birds Activity

اگر در پور‌تو‌ریکو اقامت دارید و ساکن آنجا هستید تنها کافی است به پایین دره بروید تا بتوانید پارک پرندگان عصبانی را در نزدیک ایستگاه اتوبوس پیدا کنید.

Playa del Ingles to Puerto Rico – catch Global Bus 33
Las Palmas to Puerto Rico – get the number 91 bus at the main Estacion de Guaguas (bus station)
Puerto de Mogán to Puerto Rico – bus number 1

دیدنی های پارک انگری بردز

آدرس و شماره تماس پارک انگری بردز

Address: Av de la Cornisa 1, Puerto Rico, 35130 Mogán, Canarias, Spain

Phone number: (0034) 928 153 976

ساعت های کاری پارک انگری بردز

  • از دوشنبه تا جمعه ساعت 10 صبح تا 6 عصر
  • از شنبه تا یکشنبه ساعت 10 صبح تا 8 عصر

در ایام تابستان به دلیل افزایش تعداد بازدید کنندگان، ساعت کاری این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 عصر می‌باشد. همچنین در تابستان فعالیت‌هایی مانند کف پارتی هر روز برگزار می‌شود. شما با اخذ ویزای اسپانیا از لیانا پرواز می‌توانید به بازدید از پارک انگری بردز بپردازید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید.

تایلند قطب گردشگری شرق آسیا با جاذبه های باستانی و طبیعت بکرش، سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا می باشد. تور تایلند لیانا پرواز خاطره یک سفر رویایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.