لیانا پرواز نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با امضای تفاهم نامه بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم کازان روسیه و به منظور توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و کازان روسیه، لیانا پرواز به عنوان نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان در ایران انتخاب شد.

نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان

امضای تفاهم نامه گردشگری بین ایران و فدراسیون توریسم کازان روسیه

با تفاهم نامه ای که بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم تور کازان روسیه، مهم‌ترین نهاد گردشگری در شهر کازان، امضا شد، این آژانس مسافرتی به عنوان نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان روسیه در ایران، انتخاب شد.

امامی مدیرعامل لیانا پرواز با اعلام خبر امضای تفاهم نامه بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم کازان افزود: با امضای این تفاهم نامه، دپارتمان گردشگری شهرداری تاتارستان و سایر سازمان های دولتی تاتارستان موظف به همکاری در جهت تحقق مفاد این تفاهم نامه شدند.

امضای تفاهم نامه گردشگری بین ایران و فدراسیون توریسم کازان روسیه

به گفته امامی قرارداد تفاهم نامه بین آژانس مسافرتی لیانا پرواز و فدراسیون توریسم کازان شامل دو قسمت است که در قسمت اول، ظرفیت های گردشگری کازان به فعالان صنعت گردشگری ایران معرفی می شود و در مرحله دوم ظرفیت های گردشگری کشورمان به فعالان صنعت گردشگری تاتارستان معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تقویت تورهای ورودی از ایران به کازان روسیه و تورهای خروجی از کازان به سراسر ایران و همکاری های علمی، آموزشی به منظور افزایش آگاهی فعالان صنعت گردشگری ایران و کازان روسیه از دیگر اهداف مهم این تفاهمنامه است.

اگر قصد بازدید از تمام شهر ها و جاذبه های کشور روسیه را داشتید، تور روسیه بهترین گزینه برای شما می باشد.

امامی با بیان این که شهر کازان روسیه از ظرفیت های گردشگری خوبی برای همکاری با طرف های ایرانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: آژانس مسافرتی لیانا پرواز در راستای توسعه ظرفیت های گردشگری بین ایران و تورکازان روسیه، آماده برگزاری جلسات مشترک و تعامل با آژانس های مسافرتی داخلی ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، برگزارکنندگان تورهای ادونچری ، صاحبان کسب وکار و دیگر علاقه مندان به همکاری در صنعت توریسم ایران و کازان است.

نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان

آغاز تورهای جذاب زمستانی به مقصد کازان

امامی در پایان با بیان این که کازان در آینده نزدیک به رقیب مهمی برای گردشگری تور ارمنستان، تور گرجستان و حتی تور استانبول تبدیل می شود، اظهار کرد: لیانا پرواز امسال برای اولین بار تورهای زمستانی برای ایرانیان به مقصد کازان با جاذبه های جدید و از جمله ورزش های زمستانی برگزار خواهد می کند که با برنامه ریزی های انجام شده، این تورها قطعا مورد توجه هم‌وطنان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ کازان مرکز ایالت تاتارستان، با بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهرهای روسیه و ملقب به پایتخت سوم فدراسیون روسیه است.

ایالت تاتارستان بیش از 3 میلیون جمعیت دارد. قدمت این شهر بیش از هزار سال برآورد می شود و از نظر جاذبه های متنوع فرهنگی، قومی، طبیعی، تاریخی ، معماری و … یکی از مقاصد جذاب گردشگری در کشور روسیه به شمار می رود، ضمن این که اشتراکات فرهنگی فراوانی بین ایران و تاتارستان وجود دارد که می تواند زمینه ساز حضور هر چه بیشتر گردشگران ایرانی در کازان و برعکس باشد.

آب و هوای شهر کازان گرم و معتدل بوده و بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان است. به علاوه شهر کازان از زیرساخت های اقامتی و حمل و نقلی مناسبی برای گردشگران برخوردار است.

نماینده رسمی فدراسیون توریسم کازان
5/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.