بهترین هتل مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403

به روز رسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

برای انتخاب بهترین هتل برای اقامت خانوادگی می‌توان سراغ هتل‌هایی رفت که خدماتی مانند نگهداری از کودک را ارائه می‌دهند و در آن‌ها می‌توان از اتاق‌هایی بزرگ با امکان داشتن تخت کودک استفاده کرد. این هتل‌ها که در تور مالدیو طرفداران زیادی به خود جذب می‌کنند اغلب محیطی آرامش بخش و تمیز داشته و در کنار سواحلی زیبا قرار گرفته‌اند.

کارشناسان لیاناپرواز  در این گزارش بهترین هتل‌های مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403 را معرفی کرده‌اند.

بهترین هتل مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. هتل مالدیو با نام Kaani Palm Beach

این هتل مالدیو جذابیت بسیاری داشته و به عنوان هتلی 4 ستاره شناخته می‌شود. در این هتل که در جزیره مافوشی قرار گرفته می‌توان هزینه‌های کمتری را پرداخت کرد و از این جهت برای خانواده‌های پرجمعیت با صرفه‌تر است. علت ارزان‌تر بودن این هتل فاصله آن از پایتخت عنوان شده که نسبت به جزایر دیگر بیشتر در نظر گرفته می‌شود. در این هتل امکانات بسیاری می‌توان دید که از جمله آن‌ها می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، رستوران، استخر و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

این هتل دارای سرویس اتو و خشکشویی نیز بوده و امکان استفاده از خدمات سالن زیبایی و آرایشی را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، در این هتل امکاناتی مانند گاوصندوق، پرده خاموشی، شبکه‌های متنوع، بطری آب رایگان، تلفن و سشوار یا حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز وجود دارد. می‌توان از رستوران و کافی شاپ این هتل نیز بهره برد.

بهترین هتل مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. هتل مالدیو با نام Sheraton

یکی از هتل‌های جذاب دیگری که در مالدیو می‌توان پیدا کرد و گزینه‌ای فوق العاده برای خانواده‌ها به حساب می‌آید، هتل شرایتون است که در کنار سواحل سفید قرار گرفته و در آن می‌توان از انواع خدمات رفاهی بهره برد. این هتل مالدیو 5 ستاره بوده و در آن 4 رستوران و 1 کافه می‌توان پیدا کرد.

از امکانات این هتل مالدیو می‌توان به اتاق‌های مختلف برای برگزاری جشن، سیستم گرمایشی سرمایشی، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی یا تهویه مطبوع اشاره کرد. این هتل معماری بیرونی قدیمی داشته و از مصالحی که قبلا در ساخت کلبه استفاده می‌شده کمک گرفته است که از این جهت می‌توان از آن حس آرامشی متفاوت را دریافت کرد.

بهترین هتل مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. هتل مالدیو با نام Sun Island Resort & Spa

این هتل مالدیو مجموعه‌ای لوکس به حساب می‌آید که در آن 426 اتاق و سوییت قرار گرفته است. این اتاق‌ها امکانات متفاوتی دارند و متناسب با نیاز خود می‌توان اتاق مورد نظر را پیدا کرد. در این هتل اینترنت وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و قابلیت استفاده از اتاق جلسات نیز فراهم شده است. علاوه بر آن، امکان رزرو اتاق خاص برای افرادی که به ماه عسل رفته‌اند نیز وجود دارد.

این هتل دارای مینی مارکت، اتاق‌های عایق صدا و سیگار ممنوع، کرایه اتومبیل، پذیرش سریع و خدمات برگزاری عروسی بوده و امکان نگه داری از کودک همراه با هزینه را فراهم می‌کند که در این صورت والدین می‌توانند فرزند خود را به آن‌ها سپرده و خود از گردشی دو نفره لذت ببرند. امکان استفاده از خدمات ارز نیز در این هتل فراهم شده است.

بهترین هتل مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. هتل مالدیو با نام Cocoon

این هتل مالدیو در یکی از مجموعه جزایر مالدیو به نام اوکولهوفینلو واقع شده و هتلی 5 ستاره است که خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهد. در سفری لوکس به مالدیو می‌توان این هتل را رزرو کرد و از امکانات تفریحی و رفاهی آن لذت برد. این هتل مالدیو که امکان رزرو آن به صورت اینترنتی نیز وجود دارد، دارای ویلاهای اختصاصی و معمولی بوده و امکان استفاده از استخر و حتی ساحل اختصاصی را فراهم می‌کند.

در هتل کوکون می‌توان سراغ سه رستوران با غذاهای بین المللی مختلف رفت و از امکاناتی مانند سالن آرایشی و زیبایی، سالن بدنسازی، استخر روباز و مواردی از این قبیل استفاده کرد. این هتل که رضایت اکثر مسافران را جذب می‌کند فضایی آرامش بخش داشته و می‌توان از تمیز بودن محیط آن مطمئن بود.

بهترین هتل مالدیو برای اقامت خانوادگی در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای نوروزی مالدیو با شماره تلفن 02141187 در تماس باشید. کارشناسان لیاناپرواز برای انتخابی بهتر شما را راهنمای می‌کنند.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۱ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.