بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها

به روز رسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

اکثر خانواده‌ها به دنبال ساحلی امن با امکانات مناسب برای تفریح و رفاه کودکان هستند. در تور قطر نیز می‌توان گزینه‌های متعددی برای این منظور پیدا کرد. بهترین ساحل دوحه برای خانواده‌ها اغلب با یک تا دو ساعت فاصله از مرکز شهر قرار گرفته‌اند و امکان لذت بردن از صحراهای نزدیک سواحل نیز وجود دارد.

کارشناسان لیاناپرواز  در این گزارش بهترین سواحل دوحه برای خانواده‌ها را معرفی کرده‌اند.

بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. ساحل دوحه با نام سی‌لاین برای خانواده‌ها

ساحل سی‌لاین (Sealine Beach) به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران قرار گرفته و هزینه ورودی ندارد. این ساحل با دوحه به اندازه 50 دقیقه رانندگی فاصله داشته و محل دقیق آن در ساحل شرقی قطر، استان الوکره، نزدیک شهر مسیعید است. این ساحل دوحه به دلیل داشتن تل ماسه‌های شنی و طلایی خود معروف شده و از معروف‌ترین سواحل قطر به حساب می‌آید. از نکاتی که در این ساحل و به طور کلی سواحل عمومی قطر وجود دارد این است که تمام افراد باید پوشش خود را تا حد خاصی رعایت کنند.

امکان شترسواری، غواصی و سافاری در صحرای نزدیک ساحل وجود داشته و می‌توان اتومبیل شن رو اجاره کرده و در اطراف منطقه گردش کرد.

بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. ساحل دوحه با نام خور العدید برای خانواده‌ها

این ساحل دوحه با امکان بازدید شبانه روزی و بدون هزینه ورود، در جنوب شرقی قطر واقع شده و در استان الوکره، نزدیک مرز عربستان قرار دارد. برای رسیدن به ساحل خور العدید (Khor al Adaid) در حدود 2 ساعت رانندگی لازم است. ساحل خور العدید برای ماهی گیری، شن سواری، شنا و کمپینگ گزینه مناسبی بوده و انتخابی جذاب برای خانواده‌ها به حساب می‌آید.

این ساحل که با نام دریای داخل خشکی نیز شناخته می‌شود، حیات وحش متفاوتی داشته و در میراث جهانی مسکو نیز به ثبت رسیده است. ساحل خور العدید دوحه تا ساحل سی‌لاین حدود 1 ساعت فاصله دارد.

بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. ساحل دوحه با نام زکریت برای خانواده‌ها

ساحل دیگری که در دوحه می‌توان سراغ آن رفت ساحل زکریت (Zekreet Beach) است. این ساحل بدون هزینه ورودی و به شکل شبانه روزی در اختیار گردشگران قرار گرفته و با حدود 2 ساعت رانندگی می‌توان به آن رسید. این ساحل دوحه در شبه جزیره‌ای در غرب قطر قرار دارد و از جمله سواحل دورافتاده‌ای است که به همین جهت آرامش بسیار زیادی را به ارمغان می‌آورد. این ساحل صخره‌ای با خودروهای دو دیفرانسیل و مخصوص آفرود قابل دسترسی است.

بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. ساحل دوحه با نام ام باب برای خانواده‌ها

با حدود 1 ساعت رانندگی می‌توان به این ساحل دوحه رسید. ساحل ام باب (Umm Bab Beach) نیز به طور شبانه روزی در اختیار مسافران بوده و هزینه ورود رایگانی دارد. این ساحل در غرب قطر و استان الریان، نزدیک شهر دخان قرار گرفته و در آن درختان نخل در بخش‌های مختلف ساحل پراکنده شده‌اند. این ساحل به دلیل داشتن محل بازی کودکان و باربیکیو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر خانوادگی به حساب می‌آید. ساحل ام باب با حصار و نرده ایمن شده و در آن استرس گم شدن کودکان به طور کامل رفع می‌شود.

بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

5. ساحل دوحه با نام الذخیره برای خانواده‌ها

این ساحل دوحه با نام الذخیره (Al Thakira Beach) با مدت زمان بازدید شبانه روزی و هزینه ورود رایگان در اختیار مسافران قرار گرفته و فاصله آن از دوحه در حدود 50 دقیقه رانندگی است. این ساحل در شمال شرقی قطر و استان الخور، شهر الذخیره قرار گرفته است. این ساحل در نزدیکی منطقه حفاظت شده جنگل‌های حرا قرار گرفته و در آن می‌توان از تفریحات مختلفی مانند ماهیگیری، کایاک سواری و شنا لذت برد.

این ساحل دوحه تنوع زیست محیطی بسیار جذابی داشته و در آن می‌توان پرندگان مهاجر زیادی مانند فلامینگوها را پیدا کرد و از تماشای پرندگان گوناگون لذت برد.

بهترین ساحل دوحه برای خانواده ها_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام نکات مربوط به دوحه و قطر می‌توانید با شماره تلفن 02141187 تماس گرفته و در مورد خرید تور دوحه با کارشناسان لیاناپرواز  مشورت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۰ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.