بهترین رستوران مالدیو کدام است؟

به روز رسانی: ۰۴ فروردین ۱۴۰۳

برای پیدا کردن بهترین رستوران مالدیو کافی است کمی در سواحل آن قدم زده و اطراف خود را نگاه کنید! رستوران‌های بسیار جذابی در این کشور می‌توان پیدا کرد که همگی در دسترس بوده و انواع مختفلی از غذاهای خوشمزه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. در تور مالدیو یکی از بهترین انتخاب‌هایی که نباید آن را از دست داد رستوران‌های زیر دریایی آن هستند.

کارشناسان لیانا پرواز در این گزارش بهترین رستوران‌های مالدیو را معرفی کرده‌اند.

بهترین رستوران مالدیو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. رستوران مالدیو با نام ایتا، رستورانی در زیر آب

این رستوران مالدیو به عنوان اولین رستوران زیر آب در جهان شناخته می‌شود که در سال 2005 ساخته شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در مالدیو نیز به حساب می‌آید. این رستوران مالدیو بخشی برای سرو غذاهای جدید اروپایی داشته و در آن می‌توان بهترین کیفیت غذاها را پیدا کرد. علاوه بر آن، این رستوران مالدیو فضایی لوکس داشته و در آن شام در شش مرحله میل می‌شود. زیر آب بودن این رستوران این امکان را به مسافران می‌دهد تا کوسه‌ها و ماهی‌هایی که در اطرافشان شنا می‌کنند را ببینند.

از غذاهای معروف این رستوران می‌توان به خاویار مخصوص و شاه ماهی طلایی اشاره کرد. علاوه بر آن ریزوتوی زعفرانی نیز محبوبیت بسیاری دارد.

بهترین رستوران مالدیو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

 

2. کافه جاز برای کسانی که عاشق موسیقی هستند

افرادی که به دنبال فضایی خاص با پخش موسیقی هستند می‌توانند سراغ این کافه بروند. این مکان ترکیبی از غذاهای مالدیوی و بین المللی را در اختیار مسافران قرار داده و در آن می‌توان علاوه بر توریست‌ها، افراد محلی بسیاری را هم پیدا کرد. در کافه جاز موسیقی زنده با ملودی آرامش بخش یا شاد جز پخش می‌شود و می‌توان گفت فضایی بی نقص دارد. از غذاهایی که در این رستوران توصیه می‌شود تا مسافران میل کنند می‌توان به مرغ زرد با ادویه کاری، رشی، جوجه سرخ شده با سس باربیکیو و همینطور بیف با پیاز سرخ کرده اشاره کرد.

بهترین رستوران مالدیو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. رستوران مالدیو با نام ریتی با امکانات متعدد

یکی از رستوران‌های جذابی که در مالدیو نباید آن را از دست داد با نام ریتی شناخته می‌شود و در کنار منظره اقیانوس قرار گرفته است. در این رستوران می‌توان فرایند پخت انواع غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای را به چشم دید و از طعم لذت بخش آن‌ها حیرت کرد. در این رستوران دوشنبه‌ها آشپزها تغییر می‌کنند و آشپزهای ایتالیایی ماهر با غذاهای مختلف ایتالیایی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کنند.

از غذاهای خوشایند این رستوران که نباید از دست داد می‌توان به پاستای خانگی و ریزوتو با خوراک‌های کبابی اشاره کرد. علاوه بر آن، روزهای جمعه نیز این رستوران تم هندی دارد و در آن می‌توان غذاهای هندی را سفارش داد.

بهترین رستوران مالدیو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. کافه ایبری به عنوان جذاب‌ترین رستوران مالدیو

این کافه جایی برای غذا خوردن در کنار محلی‌ها به حساب می‌آید. در کافه ایبری می‌توان فضایی صمیمی در کنار ساکنان منطقه را تجربه کرد و البته توریست‌های کمتری را هم دید. در این مکان زنده و شاداب غذاهایی مانند ماهی با ادویه کاری، میگو با برنج سرخ شده و  آب میوه‌های تازه و جذاب سرو می‌شوند. در فصل گرم و سرد یا هر زمانی که سراغ این رستوران مالدیو بروید چیزی جدید برای ارائه کردن به مسافران در آن وجود خواهد داشت.

بهترین رستوران مالدیو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

5. رستوران مالدیو با نام موراکا بر روی آب

رستوران معروف دیگری که در مالدیو می‌توان سراغ آن رفت با نام موراکا شناخته می‌شود. این رستوران مالدیو روی دریا و در انتهای اسکله ساخته شده است. در این رستوران که دیواره‌هایی چوبی داشته و پنجره آن رو به دریا باز می‌شود می‌توان تجربه‌ای متفاوت از غذا خوردن در رستوران را داشت. این مکان جذاب با غذاهای دریایی محلی و انواع طعم‌های خاص می‌تواند تمام مسافران خود را حیرت زده کند. علاوه بر آن، در این رستوران ماهی را درست سر میز طبخ می‌کنند که تجربه‌ای جذاب است.

بهترین رستوران مالدیو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به مالدیو و رزرو تور و هتل می‌توانید با کارشناسان لیانا پرواز در ارتباط باشید. برای این منظور با شماره 02141187 تماس گرفته و سوالات خود را از متخصصان بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۴ فروردین ۱۴۰۳

مطالب پیشنهادی

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.