معرفی فرودگاه چانگی سنگاپور

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

نکات مهمی که در مورد فرودگاه چانگی سنگاپور که نمی‌دانید را ما سعی کردیم در این مقاله برای شما جمع آوری کنیم و تا شما را با یکی از جاذبه های سنگاپور و این فرودگاه بزرگ بیشتر آشنا کنیم. فرودگاه بین‌المللی چانگی سنگاپور یکی از معروفترین فرودگاه‌های این کشور است. این فرودگاه در سال ۱۹۸۱تاسیس شد و مساحتی در حدود ۱۳کیلومتر مربع دارد. فرودگاه از سه ترمینال اصلی و یک ترمینال با پرواز ارزان برخوردار است. مدیریت فرودگاه چانگی را یک شرکت بر عهده دارد که به گروه چانگی شهرت دارد. چانگی را یکی از فرودگاه‌های پر رفت و آمد در جهان می‌دانند.

این فرودگاه در سال ۱۹۸۸ جایزه بهترین فرودگاه جهان را از آن خود کرد. فرودگاه چانگی از امکاناتی چون سالن ۲۴ساعته، استخر، باغ، فضای سبز و … را دارد. این فرودگاه به دلیل داشتن امکانات خاص، برای هفتمین بار متوالی، به عنوان شگفت‌انگیزترین فرودگاه در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است. این انتخاب توسط اسکای ترکس و بر اساس نظر مسافران صورت گرفته است. در این مطلب به معرفی فرودگاه چانگی یکی از جاذبه‌های تور سنگاپور پرداخته‌ایم.

بهترین قیمت بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی، رفت و برگشت و یک طرفه با پشتیبانی ۲۴ ساعته

فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی اولین فرودگاه مسافری کشور سنگاپور است. این فرودگاه بزرگترین قطب حمل و نقل در جنوب شرقی آسیا است. این فرودگاه در سال ۲۰۱۶ برای چهارمین بار عنوان بهترین فرودگاه را از آن خود کرد. این فرودگاه از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان از لحاظ جابجایی مسافر است. اکنون در حدود ۱۰۰خط هوایی از ۸۰کشور دنیا وجود دارد که به فرودگاه چانگی سنگاپور رفت و آمد می‌کنند. جالب است بدانید که در هر هفته میانگین ۶۸۰۰ پرواز معادل یک پرواز در هر ۹۰ ثانیه در این فرودگاه انجام می‌شود. در سال ۲۰۱۵ ورود و خروج به این فرودگاه برای ۵۵میلیون مسافر، ثبت شده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه سنگاپور و باغ‌ها و فضای سبز آن

آیا می‌دانید اگر در فرودگاه چانگی سنگاپور در فاصله تا پرواز، معطل شدید هرگز حوصله‌تان سر نمی‌رود؟ فرودگاه چانگی جایی است که شما از دیدن طبیعت بهره‌مند می‌شوید. در این فرودگاه شلوغ، فضای سبز انبوهی تدارک دیده شده است که مسافران با ترن هوایی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در پشت بام ترمینال شماره یک فرودگاه چانگی، باغ کاکتوسی قرار دارد که در آن در حدود ۱۰۰گونه کاکتوس شاداب را می‌توان مشاهده کرد. این کاکتوس‌ها از کشورهای آفریقایی و آمریکایی به سنگاپور برده‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی واتر پارک سنگاپور

جالب است بدانید که در پشت بام ترمینال شماره ۲فرودگاه چانگی، باغی از گل‌های آفتابگردان قرار دارد که دیدن آن بسیار جذاب است. در فرودگاه چانگی باغی از گل‌های ارکیده نیز به چشم می‌خورد که در آن گونه‌های نادری از ارکیده و گیاهان پیوندی به چشم می‌خورند. باغ پروانه نیز در ترمینال شماره سه فرودگاه چانگی است که از گیاهان گلدار و یک آبشار به طول ۶متر و فضایی سبز برخوردار است. این باغ بیش از ۱۰۰۰پروانه استوایی دارد که از ۴۰گونه مختلف تشکیل شده‌اند.

فضای سبزفرودگاه سنگاپور

شنا در فرودگاه چانگی

جالب است بدانید که فرودگاه چانگی مجهز به استخر است و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. شاید برای مسافران کاری جذاب‌تر از فرو رفتن در آب و جکوزی برای رفع خستگی بعد از یک پرواز، نباشد. استخر فرودگاه چانگی در سقف ترمینال شماره ۲فرودگاه قرار دارد و به سبک استخرهای موجود در جزیره بالی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سنگاپور
شنا در استخر فرودگاه چانگی برای مسافرانی که در هتل امبسدور ترانزیت ساکن هستند رایگان است. دیگر مسافران با پرداخت مقداری هزینه از استخر استفاده کنند. هزینه‌ای که برای این نوع استخر پرداخت می‌شود برای استفاده از امکانات استخر در نظر گرفته می‌شود.

استخر فرودگاه سنگاپور

در فرودگاه چانگی، فیلم تماشا کنید

یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌هایی که در فرودگاه چانگی در نظر گرفته شده است تماشای فیلم در این فرودگاه است. تماشای بهترین و جدیدترین فیلم‌های پرفروش در دنیا را می‌توانید در فرودگاه چانگی امتحان کنید. در این فرودگاه، دو سینما در ترمینال ۲و۳ است. سینماهای موجود در ترمینال چانگی ۲۴ساعته باز هستند.

سینما فرودگاه سنگاپور

تفریحات هیجانی فرودگاه چانگی سنگاپور

شاید بعد از یک پرواز طولانی خستگی و کسالت بر شما مسلط شود. برای رهایی از این کسالت، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید استفاده از سرسره سواری مهیج در فرودگاه چانگی باشد. سرسره فرودگاه چانگی در ترمینال شماره ۳قرار گرفته است. این فرودگاه درازترین سرسره فرودگاهی در دنیا است که با استفاده از آن می‌توانید هیجانات خود را به راحتی تخلیه کنید.

تضمین بهترین قیمت تور عمان لحظه آخری و ارزان با امکان رزرو هتل دلخواه با پشتیبانی 24 ساعته

برای عبور از این سرسره، می‌توانید ۶متر را در یک ثانیه طی کنید. قد شما برای سوار شدن بر سرسره فرودگاه باید کم باشد. بلیط سوار شدن بر سرسره فرودگاه چانگی برای هر فرد، به مبلغ ۱۰ دلار است که آن را باید از یکی از فروشگاه‌های داخل فرودگاه تهیه کنید.

تفریحات  فرودگاه چانگی

بازی و سرگرمی در فرودگاه چانگی سنگاپور

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای رفع کسالت در فرودگاه چانگی سنگاپور مورد استفاده قرار می‌گیرد انجام بازی‌های کامپیوتری است. در این ترمینال، یک بخش برای انجام دادن بازی‌های کامپیوتری در نظر گرفته شده است. این مکان در ترمینال شماره ۲فرودگاه قرار دارد که برای سرگرم شدن مسافران در نظر گرفته شده است. در این سالن، تفریحاتی مانند ایکس باکس ۳۶۰ تا کینکت استیشن برای گذراندن وقت دیده می‌شود. در این سالن، سرگرمی‌هایی مانند مولتی مدیا برای گذران وقت مسافران تدارک دیده شده است. جالب است بدانید که بازی کردن در فرودگاه چانگی، رایگان است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

بازی در فرودگاه چانگی

غذاهای محلی سنگاپور را در فرودگاه چانگی سنگاپور تست کنید!

یکی از تفریحات برتر در سفر به سنگاپور و همچنین در فرودگاه چانگی، امتحان کردن غذاهای محلی یا اصیل است. در ترمینال شماره ۳فرودگاه چانگی، غذاهایی سرو می‌شود که مخصوص این سرزمین است. کسانی که علاقمند به تفریحات غذایی و امتحان کردن غذاهای مختلف هستند می‌توانند از این تجربه دلنشین در فرودگاه چانگی بهره مند شوند. برای رسیدن به مکان عرضه غذاهای اصیل سنگاپور در فرودگاه چانگی، در ترمینال شماره ۳، بوی غذا شما را به سمت این مکان، هدایت می‌کند. این بخش از ترمینال، به سبک دکه‌های خیابانی فروش غذا طراحی شده است. در این خیابان، غذاها با مزه‌ها و طعم‌های مختلف روی گاری‌های دستی عرضه و سرو می‌شوند.

صدور ویزای بالی، یکی از اولین قدم ها در خرید تور بالی است. گردشگران ایرانی برای ورود به کشور اندونزی و بالی، ابتدا باید برای دریافت این ویزا اقدام نمایند. کارشناسان ما در شرکت لیانا پرواز با صرف کمترین زمان و هزینه اقدام به اخذ این ویزا می کنند.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

غذاهای محلی سنگاپور

تور رایگان فرودگاه چانگی

یکی از نکات جالب و جذاب که باید در مورد فرودگاه چانگی سنگاپور باید بدانید این است که در این فرودگاه، تور سنگاپور گردی به طور رایگان به مسافران عرضه می‌شود. این تور در فاصله بین دو پرواز ارائه می‌شود و مدت زمان آن در حدود ۶ساعت است. بهتر است از این فرصت استفاده کنید و به صورت رایگان زیبایی‌ها و بهترین مرکز خریدهای سنگاپور را ببینید. در این فرودگاه دو نوع تور برگزار می‌شود که مسافران مطابق سلیقه خود می‌توانند هر یک را انتخاب کنند.

برای استفاده از این تورها، ارائه پاسپورت، ویزای سنگاپور و کارت فرودگاه برای ثبت نام، کافی است. فرودگاه بین‌المللی چانگی تلاش بسیاری دارد تا هر روز خدمات خود به مسافران این کشور را ارتقا دهد و امکانات بیشتری را برای جلب رضایت مسافران در اختیار آنها قرار دهد. این بخش جدید در سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری رسید. تور رایگان فرودگاه چانگی یکی از جذاب‌ترین امکانات این فرودگاه برای گردشگران است.

فرودگاه چانگی سنگاپور به همین امکانات خلاصه نمی‌شود. بهتر است بدانید کران پلازا فرودگاه چانگی از دیگر امکانات آن است که عنوان بهترین هتل جهان را به خود اختصاص داده است. آنچه گفتیم نکات جذابی بود در مورد فرودگاه چانگی که سبب شده است این فرودگاه عنوان بهترین و جذاب‌ترین فرودگاه جهان را در مدت ۷سال متوالی از آن خود کند.

تور رایگان فرودگاه چانگی

امکانات موجود در این فرودگاه و مدیریت منظم آن شرایطی را به وجود آورده است که مسافران تصور می‌کنند قرار گرفتن در فرودگاه چانگی خود به منزله یک مسافرت جداگانه و دیدن جذابیت‌های یک مکان فوق‌العاده است. در این فرودگاه، هیچ مسافری معطل نخواهد شد زیرا برای هر سلیقه‌ای یک سرگرمی تدارک دیده شده است. برای دیدن فرودگاه چانگی، می‌توانید به سنگاپور سفر کنید و این فرودگاه را از نزدیک، مشاهده کرده و از دیدن زیبایی‌های آن لذت ببرید.

کشور تایلند که معروف به سرزمین لبخندها می باشد، جواهری در آسیای شرقی است و علاقه مندان تور تایلند با سفر به این کشور تجربه هایی متفاوت و هیجان انگیزی برای خود به ارمغان خواهند آورد.

3.7/5 - (3 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

مطالب پیشنهادی

فرودگاه بین المللی یو تاپائو فرودگاه بین المللی یو تاپائو
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱ دقیقه
عجیب ترین فرودگاه های دنیا_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز عجیب ترین فرودگاه های دنیا
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۶ دقیقه

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.