تجربه هیجان‌انگیز موتور سواری در بالی

به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

بالی یکی از جزایر بسیار دیدنی و زیبای کشور اندونزی می‌باشد و هر ساله تعداد زیادی از مسافران خارجی و داخلی را به خود جذب می‌کند. محل قرار گیری این جزیره که در میان پیوندگاه دو اقیانوس بزرگ دنیا یعنی آرام و هند است باعث شده تا طبیعت چشم نواز و جاذبه های بی نظیری را به به وجود آورد. همین امر باعث شده تا خیلی از مسافران برای استراحت و گذران تعطیلات خود و همچنین تجربه موتور سواری در بالی این جزیره را انتخاب کنند. برای بازدید از شگفت انگیزترین و عجیب ترین جاذبه های بالی می توانید، تور بالی را رزرو نمایید.

موتور سواری در بالی

موتور سواری در بالی چگونه است؟

یکی از تفریحات بسیار جذاب برای مسافران بازدید از مکان‌های توریستی و تفریحی است. گردش در مکان‌های تاریخی و ناشناخته می‌تواند به یادگیری و شناخت محیط‌ها و فرهنگ‌های گوناگون کمک زیادی کند. دیدن بومیان محلی و رسم و رسوم آن‌ها، بازدید از جنگل‌ها و پارک‌های حفاظت شده، گردش در میان شن‌های ساحل اقیانوس و گشت و گذار در بازارهای بومی و محلی تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های فریبنده بالی است. اما برای خیلی از افراد این کار به تنهایی و با پای پیاده میسر نیست.

خیلی‌ها هم حاضر به پرداخت مبالغ بالای تور بالی نیستند و نمی‌توانند از آن‌ها هم استفاده کنند. از طرفی، ندیدن این همه زیبایی نیز می‌تواند برای مسافران حسرت آور و ناراحت کننده باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از امکانات موتورهای تفریحی در داخل جزیره بالی است. موتور سواری و گردش در فضای باز می‌تواند هیجان و آدرنالین را به حداکثر خود برساند و تجربه فراموش نشدنی برای شما باشد.

اطلاع از چگونگی مراحل و مدارک لازم جهت اخذ ویزای بالی

تصور موتور سواری در بالی در میان جنگل‌های بارانی و یا با سرعت از روی ماسه‌های ساحلی گذشتن می‌تواند برای هر کسی جذاب و خاطره انگیز باشد. شرکت های زیادی در بالی اقدام به کرایه موتورهای دو چرخ و چهار چرخ می‌کنند. موتورهای کرایه ای به شکل اسکوتر بوده و عمدتا از دو برند یاماها و هوندا هستند. این موتورها با داشتن حجم موتور 110 تا 125 سی سی از قدرت خوبی نیز برخوردار هستند. در مناطق ساحلی بالی مانند کوتا، سانور، جیمباران و مناطق شلوغ شهری تعداد زیادی از شرکت‌ها و هتل‌ها اقدام به کرایه موتور می‌کنند.

شما می‌توانید به دو صورت زمانی و روزانه اقدام به تهیه و موتور سواری در بالی کنید. در حالت زمانی شما برای چند ساعت می‌توانید موتور را در اختیار داشته باشید و بعد از آن باید موتور را تحویل دهید. در حالت روزانه نیز، ملاک تعداد روزهایی است که درخواست دارید.

موتور سواری در بالی

آیا برای موتور سواری در بالی به گواهینامه بین المللی نیاز است؟

جواب این سوال بله است. شما باید برای موتور سواری در بالی و گردش باید گواهینامه مخصوص به موتور را داشته باشید. البته در بیشتر موارد بعضی از فروشندگان برای کسانی که مدرک ندارند با کمی آموزش و یک گواهی به نام گواهی مفقودی مدارک بین المللی رانندگی کار شما را راه می اندازند.

برای آشنایی با جاذبه های تایلند و بازدید از جاذبه های گردشگری آن ها در طول سفر، وارد صفحه تور تایلند شوید.

عمدتا موتورها دارای بیمه نامه هستند و در صورت خرابی و تصادف آن‌ها را به راحتی تعمیر می‌کنند. سرنشینان موتور نیز می‌توانند خود را بیمه کنند تا در صورت حاثه از بیمه نامه خود استفاده کنند. این نکته‌ها کمک می‌کند تا شما یک تعطیلات بدون هیچ نگرانی‌ای داشته باشید.

موتورسواری در بالی

قیمت اجاره موتور سواری در بالی

قیمت‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف برای موتور سواری در بالی، بسته به نوع موتور انتخابی شما و کارایی آن متفاوت است. قیمت‌های موجود بین 5 تا 10 دلار برای موتورهای معمولی در روز است. البته شرکت‌هایی نیز اقدام به دادن پیشنهاد‌های پکیج شده و تور مانند به مسافران می‌کنند که قیمت آن‌ها می‌تواند بین 50 تا 100 دلار باشد. معمولا به دلیل راحتی مسافران، موتورها را با باک پر یا نیمه پر تحویل داده و به همان شکل نیز تحویل می‌گیرند. هزینه بنزین نیز بر عهده مشتری است. برای داشتن بیمه‌های مختلف هم باید هزینه‌های مربوط به آن را بپردازید.

رزرو بلیط هواپیما تهران پاتایا با ارزانترین قیمت چارتری و سیستمی با امکان کنسلی آنلاین

بسته به نوع موتور انتخابی شما و کارایی آن متفاوت است. قیمت‌های موجود بین 5 تا 10 دلار برای موتورهای معمولی در روز است. البته شرکت‌هایی نیز اقدام به دادن پیشنهاد‌های پکیج شده و تور مانند به مسافران می‌کنند که قیمت آن‌ها می‌تواند بین 50 تا 100 دلار باشد. معمولا به دلیل راحتی مسافران، موتورها را با باک پر یا نیمه پر تحویل داده و به همان شکل نیز تحویل می‌گیرند. هزینه بنزین نیز بر عهده مشتری است. برای داشتن بیمه‌های مختلف هم باید هزینه‌های مربوط به آن را بپردازید.

هزینه اجاره موتور در بالی

نکات مربوط به کرایه موتور سواری در بالی


قبل از آن که موتور را تحویل بگیرید بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • قبل از هر کاری، موتور را از نظر سلامت فیزیکی و ظاهری بررسی کنید. هر گونه تغییر در شرایط موتور می‌تواند به پای شما نوشته شود.
  • برای آن‌که سفر بی‌خطری را داشته باشید بهتر است با پرداخت مبلغ کمی از فروشنده بخواهید تا به شما تمامی لوازم پوششی حفاظتی را بدهد. استفاده از این وسایل مخصوصا کلاه در هنگام رانندگی به شما اطمینان می‌دهد.
  • اگر می خواهید موتور را برای مدتی در جایی پارک کنید و برای مثال در بازار گردش کنید، یادتان نرود که حتما آن را خاموش کرده، قفل کنید و به آن زنجیر بزنید. در مناطق توریستی همیشه احتمال دزدی و کلاهبرداری وجود دارد.
  • در محافظت از کلید موتور نیز دقت کنید.
  • قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. تمامی جریمه به پای شما است و خودتان باید هزینه‌های مربوط به آن را پرداخت کنید.
  • بهتر است به علائم تابلوهای راهنما توجه کنید و سرعت مجاز و غیر مجاز را رعایت کنید. سعی کنید در مسیرهایی رانندگی کنید که برای مسافران شناخته شده تر باشد.
  • اگر با تور ثبت نام نکرده‌اید اشکال ندارد، اما سعی کنید همراه با آن‌ها حرکت کنید. بودن در مسیرهای خلوت و بدون شناخت می‌تواند کمی ترسناک و دلهره آور باشد. برای رفتن به بیرون سعی کنید کیف‌های دوشی همراه خود نبرید زیرا می‌تواند باعث دزدی شود.
  • همیشه همراه خود کاپشن بارانی داشته باشید، مخصوصا در ماه‌های بارانی سال. بارش باران در جزیره‌های استوایی می‌تواند خیلی ناگهانی و شدید باشد.
  • برای تهیه و استفاده از این امکان تردید نکنید و بگذارید تا جذابیت‌های سفر شما را با خود همراه کند. یقین داشته باشید که داشتن موتور و هیجان موتور سواری در بالی چیزی نیست که در هر جایی آن را تجربه کنید.

ارائه کامل ترین لیست از تور کازان، با متنوع ترین هتل ها در رده های متفاوت اقتصادی و لوکس در سایت لیانا پرواز همراه با تمام جزئیات.

موتورسواری در جاذبه های بالی

اگر هدف شما یک سفر گردشگری همراه با هیجان و شادی است، تور عمان یکی از بهترین گزینه ها برای رسیدن به هدفتان می باشد. با لیانا پرواز همراه باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۹ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.